maandag 7 maart 2016

Bijna vrijdag 11 maart

Nog even en dan is het vrijdag 11 maart en vertrekken we naar Amerika. Zoals Yvonne al zei, het is wel onrustig voor ons vertrek. Lilly is bijna hersteld van een flinke griep, Yvonne is nog niet van de griep af. Elly kreeg last van de oren en heeft een spray van de huisarts gekregen. En ik vertroetel mijn jongste dochter, gekneusde ribben, luchtweginfectie en een flinke griep heeft ze te pakken. Ik hoop dan ook dat voor mijn vertrek het herstel is ingezet. Vanavond zei de wasmachine ook nog doe het zelf maar, dus morgen eerst een monteur regelen. 
Toch werken we gestaag door naar vrijdag, maken een checklijst en vinken de gedane dingen af. 
Dat we er zin in hebben mag duidelijk zijn😊

2 opmerkingen:

  1. Hoi Brigitte,
    Ik volg jullie blog nu ook, dankzij Lilly. Heel veel plezier dames!!
    Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met z'n vieren. Ik ga jullie volgend.
    Liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen